Sunday, July 22, 2012

Klar til mormor / Ready for grandma

 Så er værelset gjort klar og sengen er redt til mormor ankommer i aften. Jeg glæder mig vildt meget til at se hende og til at have lidt hjælp den næste uges tid. Det kunne ikke komme på et bedre tidspunkt med mini som stadig er sløj, hoster, snotter og kræver en hel del opmærksomhed hele dagen.

// The guestroom is now all tidied up and the bed is made for when grandma arrives tonight. I can't wait to see her and to have a bit of help this next week, it couldn't be timed any better with mini, who's still coughing, snotty and need a lot of attention all the time //

1 comment:

  1. Læser ofter med her på siden og sidder lige og kommer i tanke om, hvordan det føltes når min mor kom og besøgte mig da jeg boede i Spanien. Hun havde jo kufferterne FYLDTE med gode ting og sager, men det bedste var tit de Føtex tilbudsaviser det hele var pakket ind i ;o) For mig var der næsten ikke noget mere hjemligt en Føtex tilbudsaviser... Tosset... ikk... Men altid dejligt med besøg - især af ens mor :o)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...