Saturday, July 14, 2012

Jeg har vundet / I have won


Jeg føler mig altså bare nogle gange super heldig, ikke nok med at jeg har held i kærlighed med min skønne mand, held i min fantastiske søn, mine skønne venner og familie, udover det så er jeg også heldig engang i mellem at vinde konkurrencer her på nettet og jeg ELSKER at vinde (hvem gør ikke det). Denne gang var det i en konkurrence for Karusella på facebook (besøg deres side her). Jeg har vundet denne skønne rispapirs lampe fra Hollys i brun og hvid, præcis de farver der vil passe perfekt ind på minis værelse og jeg har endda længe ledt efter en lampe der ville passe derind til, hvor perfekt er det lige. Kan slet ikke vente med at modtage den.

// I have once again won a contest, this time on facebook for the shop called Karusella. I won a rice paper lamp from the danish kids clothing brand Holly, a white lamp with brown clovers on it. I've been looking for a new lamp for minis room for ages and i'm sure this will be just perfect. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...