Saturday, July 28, 2012

I'm baaaaack


Mit internet har været dødt et par dage nu og uden nogen telefon der kan gå på nettet har jeg været totalt uden nogen kontakt med den virtuelle verden - noget af en prøvelse, men okay, så finder man jo andre ting at foretage sig. For eksempel at sy. Min mor har haft en symaskine med ned til mig. Det er efterhånden lang tid siden jeg sidst har haft en symaskine. Min elskede PFAFF blev smadret af flyttefirmaet da vi flyttede til Spanien (sammen med en masse andre ting) og fordi der manglede en underskrift fik vi ingen erstatning - IKKE FEDT! Nå, men siden da har jeg ikke haft symaskine og det har jeg godt nok savnet.

// My internet has been down for a few days now and with no smartphone to go online either i have been completely offline. But well, then you just find other things to do, like for example sewing. My mom brought a sewing machine from Denmark and it has been sooo long since i last had a sewing machine, my beloved PFAFF machine got smashed up by the moving company when we moved here and because a signature was missing we didn't get any compensation - NOT COOL! //

2 comments:

  1. Jeg synes, det kan være rart med en dags tid uden internet ind imellem, så man ligesom finder ud af at lave andre ting. Internettet er en værre tidsrøver!

    ReplyDelete
    Replies
    1. du har så meget ret, nogle gange er det altså en værre tidsrøver for en kreativitet det internet :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...