Tuesday, July 31, 2012

Dagens outfit / Todays outfit




Forleden dag mens min mor var her fik jeg klippet et par cowboy bukser korte og bleget dem i noget klorin natten under. Nederdelen på billedet er resultatet indtil videre. Den er lidt for stor, så den skal lige syet lidt ind og så måske tilføjes lidt detaljer tænker jeg.

// The other day when my mum was here i had the change to cut off some jeans and i bleached them in some chlorine during the night. The skirt on the photos is the result, i might add some details to it later on. //

2 comments:

  1. Jeg er helt vild med det armbånd med "Buddah-kugler" er det et man kan få fat i her i Dk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. De er desværre allesammen hernede fra, de koster ikke en skid hernede. Tror jeg har betalt 3 euro for tre armbånd ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...