Saturday, July 14, 2012

Dagens outfit / Todays outfit


I dag har vi været til noget der hedder Baby Rockers sammen med mine tre veninder i min mødregruppe, plus min anden veninde K med hendes fortidligf'ødte søn. Det var ikke den bedste succesoplevelse og nok ikke noget vi kommer til at prøve igen, men det skal jeg nok fortælle mere om og vise billeder derfra, men efter Baby Rockers tog vi hjem til K og grillede sammen med alle drengene, hyggede, snakkede (så meget der nu er tid til med 4 knægte hvoraf den ene kan gå) og spiste en masse mad. Efter de andre var smuttet blev jeg sammen med K og hyggede, men mere info og billeder følger.

// Today we have been to something called Baby Rockers, i went with my three mums from my group and with my other friend K and her preborn baby O. I was not the best thing i have ever tried and i don't think we will be going back, but we did have a very very nice bbq at K's house afterwards with lots of food, playing time for the boys and chatting (as much as possible having 4 baby boys around). Pictures and more will come. //

2 comments:

  1. Gid, "sommer"vejret her i Danmark tillod sådan tøj, men ak det regner bare.. Som altid :/

    Jeg tænkte på, jeg kan slet ikke finde dit indlæg, hvor du fortæller, hvilken bæresele du endte med og hvorfor? Jeg er nemlig på jagt efter en bæresele, så tænkte, jeg kunne udnytte din viden ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uuuuh, godt du minder mig om det Simone, jeg kan slet ikke huske om jeg fik fortalt hvilken en jeg endte med, men jeg endte med en VIRKELIG flot Manduca i hvid - Jardin Noir modellen og jeg er SÅ glad for den. Den er ergonomisk korrekt, pisse flot (vigtigt ;)) og man kan næsten ikke mærke man bærer ham i den :) og så kan man bære både på hoften, maven og ryggen :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...