Thursday, July 12, 2012

Burde jeg? / Should I?

// Min lille munk//

// Hvad laver du deromme mor? //

// Jeg er lige her mor //


Jeg kan ikke finde ud af om jeg måske bør trimme minis hår i nakken? Det er ret meget længere og mørkere end resten af håret og har tendens til at begynde at være lidt munke-agtigt. Jeg kan bare ikke forholde mig til at klippe et lille barn og har hele tiden været totalt i mod det, men alle bliver ved med at sige til mig at jeg bør gøre det? Men det genere ham jo ikke overhoved. Hvad synes i?

// I can't figure out if i should trim the back hair on mini, its starting to get a lot darker and longer in the back, kind of monastery like. Everybody keep telling me i should cut it, but i really don't like the idea of cutting a baby's hair. What do you think? //

6 comments:

  1. Du kan klippe det af, og gemme det som minde..
    Hvor er han dog dygtig :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hvis det skal af så må jeg helt sikkert gemme det, tror nu jeg prøver at lade det gro alligevel

      Delete
  2. Jeg synes ikke, du skal klippe det, tror de fleste babyer har længere hår i nakken end resten. Men hvis du beslutter at gøre det, så skal du da helt sikker gemme det :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja jeg tænker også at det jo kun er en face indtil det andet også bliver lidt længere :)

      Delete
  3. Nej - det synes jeg ikke er nødvendigt :) Noam har også længere og mørkere hår i nakken, men jeg kan slet ikke få mig selv til at skulle klippe det af :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nej vel? Bare det med enten at skulle igang med trimmer eller saks på min lille bitte baby virker altså bare helt forkert for mig :) Så må han altså hellere forblive munk lidt endnu ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...