Wednesday, July 18, 2012

Baby Mini

ÅÅÅÅÅÅÅÅH ALTSÅ!!!! Mini bliver jo 6 måneder om 2 dage - ja du læste rigtigt - 6 MÅNEDER!! Jeg kan slet ikke forstå hvor tiden bliver af. Jeg føler slet ikke jeg kan følge med og hver eneste gang jeg lige acceptere at mini nu er blevet større, så sker der bare så meget mere og så er han pludselige endnu større. Jeg kan ikke lade vær med at sidde og kigge på billeder af videoer fra da han var helt nyfødt. Det føles jo som om det var i går jeg mødte min lille guldklump og vi lå der og stirrede på det lille vidunder der pludselig lå ved min side pakket ind i sin dyne.

// OH MY GOD!!! Mini is turning 6 months in two days. I really just can't believe how much times flies, i feel like i've just given birth and met this amazing baby boy and now he is already 6 months and nearly crawling, what happened. I can't help but look at old photos from when he was newborn. //

3 comments:

  1. Årh jeg forstår det godt! Noam bliver 4 måneder på søndag og jeg kan slet ikke have med det at gøre.. Det går for hurtigt!!

    ReplyDelete
  2. Årh lille Mini! Hvor er der bare sket meget!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...