Wednesday, June 13, 2012

To tænder / Two teeths (4,75 måneder)


Hold da op det går bare stærkt nu. Mini har nu allerede fået sin tand nummer to!!! Jeg synes altså lige tingene går lige lovlig hurtigt de her dage. Jeg kan nærmest ikke følge med at få skrevet om alle de nye ting der sker med mini for tiden. Jeg er konstant bagud med indlæg og informationer og er bange for jeg glemmer at notere nogle vigtige ting ned der sker.

// Everything is moving SO fast at the moment, I just can't believe it. Mini now has his second tooth already and I can hardly keep up with all that is going on, I fear that I might forget to write down something important. //

2 comments:

  1. Fine små bisser!
    Hvor længe var han sur før de brød frem?
    Og hvilke tegn var der på det?
    Tror muligvis vi også har bisser på vej her

    ReplyDelete
  2. Jeg synes faktisk ikke der var vildt mange tegn, han har hverken haft feber eller noget. det eneste tegn var at han virkelig forsøgte at tygge kraftigt på alting og blev MEGET sur og ked af det når det ikke var hårdt nok til at kunne tygge på og så har han været RET klæbende til os :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...