Sunday, June 17, 2012

Strand og ventetid / Beach and waiting time

MIN MOR ANKOMMER I DAG!!!! har glædet mig helt vildt til hun kommer og bliver her en hel uge og nu er dagen endelig kommet. Jeg skal hente hende i lufthavnen her om halvanden times tid. Jubiiii.


Ventetiden i dag blev fordrevet på stranden sammen med en veninde og hendes søn på et år. Skønt vejr, men for søren det er varmt selvom vi først tog på stranden ved en 16-tiden. Mini fik sig en lille lur i klapvognen, han ligger altså underligt nok bedre i klapvognen når den er helt fladt end i barnevognen. Tror måske der er lidt mere lidt og ikke helt så varmt i klapvognen, så vi bruger den faktisk en del for tiden.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Åh det ser skønt ud med de strandbilleder:) Dejligt sted at tilbringe eftermiddagen:)
    Jeg håber du får en skøn uge med din mor:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er fantastisk at være på stranden, selvom det nogle gange er lidt for varmt, men det tør jeg næppe klage over ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...