Friday, June 1, 2012

Sommer baby / Summer baby

Vi har i dag været en tur nede og fremvise nogle lejligheder og mini har hygget sig i bæreselen. Det er efterhånden ikke så meget i løbet af dagen at mini har tøj på, men når vi skal afsted med bæreselen er det altså med lange bukser og sommerhat.


// we have been out showing some apartments today and mini was in the baby carrier. It is not often mini has clothes on at home anymore, but when we're out with the carrier he needs to wear long pants and a summer hat. //


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Hejsa

    Jeg elsker at følge med her på bloggen og se hvordan mini udvikler sig. Jeg venter selv mit første barn her til 2. august (en lille pige).

    Under min barsel skal min kæreste eventuelt udstationeres 6 måneder til Kina og hvis det er tilfældet tager jeg og bettefisen med. Hun vil på det tidspunkt være ca. 3 måneder og så kommer vi hjem når hun er ca. ni måneder.

    Jeg vil meget gerne høre om hvordan mini og ikke mindst du har taklet at flytte til udlandet samtidig ned du har fået dit første barn. Her tænker jeg på at undvære sine nærmeste og derfor ikke havde den samme støtte samt undvære mødregruppe med mere. Jeg kan læse mig til at du har en sundhedsplejerske dernede, det tror jeg dog ikke jeg får i Kina.

    ReplyDelete
  2. Sikke en skøn sommer-mini. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...