Wednesday, June 13, 2012

Orange love

// 1: Verner Panton krus - 2: Verner Panton lampe - 3: Kähler vase - 4: Kähler vase - 5: Verner Panton stol - 6: Manu skåle - 8: Verner Panton skål - 9: Verner Panton æggebærer - 10: Zassenhaus minutur - 11: Kähler skål //
Efter jeg har modtaget de super fede yogamåtter i orange til stuen er jeg blevet helt hooked på at få mere orange ind i hjemmet. Jeg savner lidt farve og personlighed stadig. Det er trods alt kun små halvanden år siden vi flyttede ind i lejligheden og der mangler stadig de små detaljer rundt omkring. Jeg er stadig igang med at finde ud af hvad vi skal have i form af malerier på væggene, jeg burde tage mig sammen til at male nogle selv, men hvordan finder man lige tiden til det? Har i nogle gode ideer til vægmalerier?

// After I recieved the yoga mats in orange the other day for the livingroom I'm kindda wanting more orange. We just moved in to the apartment 1½ year ago and we still need some of the small finishing touches. I'm still trying to figure out what to do with paintings on the walls, I should do something myself, but where in the world do you find the time? //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...