Monday, June 18, 2012

Min mor er her / My mom is here

Endelig er min mor ankommet. Hun ankom i går aftes og jeg kørte i lufthavnen for at hente hende mens far blev hjemme sammen med mini, dog vågnede mini selvfølgelig mens vi var afsted og var sulten og eftersom han ikke gider flaske så måtte far tage ham op. Det var min mor dog meget lykkelig over da hun jo så fik en kæmpe velkomst af en frisk og vågen mini, selvom klokken var næsten midnat og der blev delt ud af kys, kram og smil. Jeg fik ham puttet igen efter lidt tid og her til morgen har vi gået en lang tur med klapvognen, været ude og få kaffe, været på posthuset og fået handlet STORT ind i både Eroski og LIDL. Hold da op. En hel inkøbsvogn og hele klapvognen fuld. Det er skønt at have en hjælpende hånd og både mini og mormor nyder masser af kvalitetstid sammen.

// Finally my mom arrived yesterday evening, I went to the airport to pick her up while dad stayed home with mini. Mini however decided to wake up while we were gone and was hungry and since he don't like the bottle dad had to pick him up. That meant he was awake when we came home and grandma LOVED it.  Hugs, kisses and smiles were all over both of their faces. I managed to get mini back to sleep and today we have been out for a long walk with the pushchair, been to the post office, had coffee and lunch and went shopping in Eroski and LIDL. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...