Friday, June 8, 2012

Mødre hygge / Moms night







Jeg har i lang tid skulle være ude og hilse på min veninde som jeg passede lidt børn for sidste sommer da jeg var gravid, men med hendes to børn, en travl mand og min lille mini er det svært lige at finde tid og få det til at passe sammen, men i dag lykkedes det endelig. Jeg var derude ved en 17-tiden og vi fik hygget, snakket og mini var i poolen i over 30 minutter og elskede det helt vildt. De bor et helt fantastisk sted med 5 hunde, to katte, høns, håner, en kalkun og nu også en pony. Der er så roligt og idyllisk og elsker at være derude.

Mini hyggede sig så meget sammen med de andre børn, han elsker simpelthen bare at være sammen med andre børn og de var også helt vilde med ham. Pigerne var konstant over ham og pjattede med ham, aede ham på hovedet og mini grinte og smilte helt vildt. Han var dog ikke meget for at få hvilet sig derude med alt det sjove der foregik og han faldt totalt omkuld i bilen på vej hjem, klokken var nu altså også 20:50 inden vi kom afsted derfra. Jeg troede jeg lige kunne bære ham op i autostolen og svipse ham over i seng, men så let går det ikke med en mini, så han vågnede op så snart vi var hjemme, fik sin aftensgrød (lettere forsinket), bad, ren ble, godnathistorie, ammetår og så putte sove og inden han så endte med at komme i seng var klokken 22!!! Er spændt på at se hvordan lillemanden klarer natten.

// today I met up with my girlfriend, who's kids I was babysitting last year while I was pregnant. We've been trying to met up for ages, but with two kids and a newborn things are not always as easy. They live in an amazing place with 5 dogs, 2 cats, hens, a turkey and now a pony. I love the calmness and quietness //

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. Suk, hvor jeg drømmer væk til sydens sol og varme! Sikke en fin lille fyr du har dig og lækker blog!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...