Sunday, June 17, 2012

Lykke / Happiness

Med fare for at komme til at lyde virkelig kvalmende romantisk, så er jeg simpelthen nødt til at dele mine tanker med jer. Jeg har aldrig nogensinde været så lykkelig i mit liv som jeg er nu. Den følelse af ro, lykke, glæde, ydmyghed er så overvældende på dage som i dag at jeg føler jeg er ved at sprænges. Jeg føler jeg har alt jeg behøver i livet og at hele verden ligger foran mine fødder med en fremtid der kun kan bringe endnu mere lykke med sig. Jeg har ingen intentioner om at forsøge at spå hvad fremtiden bringer, men hvis bare jeg kan leve resten af mit liv med en kvart af den lykke jeg føler indeni i dag vil jeg være tilfreds.


Udover lykke føler jeg en kæmpe ydmyghed over at være så heldig som jeg. Jeg føler virkelig at jeg er en af verdens heldigste mennesker. Jeg er sammen med mit livs største kærlighed, vi har et forhold der der stærkere end alt andet, vi har været igennem så meget sammen og for hver dag der går bliver vi stærkere og stærkere sammen, vi er som to sjæle der langsomt smelter sammen og bliver til en og at mærke den kærlighed, ikke længere kun en forelskelse, men en dyb dyb kærlighed og respekt for hinanden gro og vokse er en fantastisk oplevelse jeg priser mig lykkelig for at være en del af. Derudover har vi verdens mest perfekte og skønneste søn, som bringer mere glæde i vores liv en jeg nogensinde havde kunne drømme om. Han gør hver dag til den bedste dag i mit liv og den kærlighed jeg føler til ham bare ved at se på ham er så ubeskrivelig at kun en forældre vil kunne forstå den. Vi bor i en skøn lejlighed, er omgivet af mennesker vi holder af og som holder af os, har en familie og netværk ikke kun i Spanien, men i Danmark og i Norge, som altid vil være der for os og som bakker os op og støtter og ligemeget hvor i verden vi befinder os.


Hvordan har jeg nogensinde gjort mig fortjent til alt dette og hvordan skal jeg nogensinde kunne bære alt denne lykke? Jeg føler mig beæret over at have været givet alle de største gaver i livet og jeg tænker hver eneste dag over hvor meget jeg værdsætter mit liv og hvor vigtigt det er at huske på de gode ting. Der vil altid være ting der er svære at komme igennem, hårde tider, hårde dage, hårde perioder, svære beslutninger og modgang, men det vigtigste i livet er at huske på de gode ting, være glad for de ting man har og værdsætte hvad der virkelig betyder noget, så bliver resten pludselig ikke så betydningsfuldt længere.


Jeg undskylder for mit kæmpe følelsesudbryd, men jeg er nødt til at komme af med et snært af alle de ting jeg føler indeni og nu går det altså ud over jer.


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Åh, du skal da ikke undskylde det mindste for sådan et dejligt, livsbekræftende, taknemmelighedsindlæg:) Jeg ELSKER sådanne indlæg, der minder om alt det vi har at være taknemmelig for! Du beskriver forholdet til dit livs kærlighed så smukt.. Åh altså, det er lige sådan jeg har det med min mand:-)
    Når bare man har kærligheden, så kan modgangen ikke vælte én:) Tak for at minde mig om, hvor heldig jeg er:):)
    Dejligt, at du oplever lykken lige her og nu. Jeg er sikker på, at du også er med til at gøre din familie lykkelig:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Præcis, hvad betyder rigdom, fremgang og alt andet hvis man ikke har sin sjæleven og familie at dele det med :) Alt modgang bliver til småting når jeg ser på min lille familie og mærker den lykke indeni

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...