Saturday, June 23, 2012

Lamaze


Min veninde og jeg bestilte for noget tid siden nogle ting sammen fra amazon.co.uk som endelig er ankommet. Jeg havde blandt andet bestilt de her to lamaze ting og en lille plastik telefon der spiller klassisk musik fra baby einstein. Bogen fra lamaze er han sådan okay begejstret for, han moser den bare mest ind mod ansigtet eller slår vildt rundt med den og hesten er han ikke sådan specielt interesseret i. Telefonen med musik derimod er et totalt hit og han er vild med at lege med den hele tiden. Men han er åbenbart ikke så stor fan af lamaze, en vandflaske er i hvert fald altid meget mere spændende. Det er typisk når man selv er helt vild med noget legetøj at mini så ikke synes det samme, men det må jeg vist hellere vænne mig til.

// My friend and I ordered some stuff online some time ago from amazon.co.uk and now it has finally arrived. I had among other things ordered two lamaze toys and a musical phone from baby einstein. The two lamaze toys is not really favourites, but the musical phone he really likes. //

1 comment:

  1. Hehe hvor sjovt! Mikkel har hesten og ELSKER den!
    Især de ringe der hænger på halen er han vild med og de bliver snasket godt og grundigt til i savl

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...