Sunday, June 3, 2012

Køkken ønsker / Kitchen wishes

// 1: Kitchen aid maskine - 2: Krom Elpisker - 3: Le Creuset gryde pande sæt - 4: Krom æggekoger - 5: Magnestisk knivblok - 6: Bugatti Vela blender - 7: Hvide gryder fra amazon - 8: Rice melamin krus - 9: Hvid pande fra amazon - 10: Kähler Manu krus

Jeg ELSKER at lave mad og jeg elsker godt køkkenudstyr. Jeg forstår simpelthen ikke folk der kan leve med et køkken uden ordenligt udstyr. Mænd elsker biler og gadgets og jeg elsker altså køkkenudstyr, typisk gammeldags rollefordeling. Vi har virkelig mange ting i vores køkken, men en af tingene vi mangler er en blender - hvordan har vi egentlig levet uden det? Vi har en stavblender, som jeg bruger til det meste, men vi mangler en almindelig blender til smoothies for eksempel. Jeg drømmer om denne virkelig flotte blender fra bugatti kitchen, men jeg ville også snildt kunne klare mig med en almindelig krom farvet, som det nok ender med. Derudover mangler vi en grill pande. Vi havde en engang, men den er simpelthen på underlig vis forsvundet under vores flytning, så nu er vi uden grillpande. Jeg har en lille mikro plads inde i hjertet for hvide køkken ting, jeg synes det er ret fedt med de hvide gryder og den hvide pande. Jeg VED godt det måske ikke er ås praktisk, men det kræver jo bare at det er ordenlig kvalitet så det let kan rengøres ik?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...