Monday, June 25, 2012

Jet båd / Jet boat

I går inden min mor tog hjem benyttede mig og manden os lige af muligheden for at få et par timer alene. Jeg fik ammet mini af og vi smuttede en tur ned til havnen og fik en sejltur. Vores kammerat har nemlig lige fået en ny jet båd, som vi fik lov til at prøve en gratis tur på og hold da fast en tur. Det gik ikke bare stærkt og sprøjtede en anelse med vand, vi blev simpelthen bokset rundt i båden og var fuldstændig gennemblødte da vi kom ind til land igen, men for søren hvor var det sjovt. Og hvor var det hyggeligt at have bare to timer alene, få noget hav luft i håret, holde i hånden mens vi gik og opleve noget helt anderledes end vi plejer. Glæder mig allerede til min mor kommer igen om fire uger og vi måske kan få tid til at komme ud og spise en kæreste middag.

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...