Friday, June 1, 2012

JEG HAR VUNDET! / I WON!

Jeg har sørme været så sindsyg heldig at jeg har vundet endnu en give-away. Jeg eeeelsker simpelthen bare at vinde (ja hvem gør ikke det?). Det er en fantastisk positiv ting på de her barsels dage hvor mange dage ligner hinanden og tiden bare flyver afsted med at tage sig af lille mini. Og ikke nok med jeg har vundet, så har jeg vundet noget heeeelt vildt fedt - nemlig et sæt elefant junior sengetøj.

Jeg har vundet inde på den skønne skønne blog - KIRKESJOV - og bare rolig, det er altså ikke nogen super kristen, kirke-agtig, prædiken blog, men en virkelig skøn hyggelig og sjov blog. Den er helt sikkert et besøg værd og hun har ofte masser af fede give-aways.

// www.kirkesjov.blogspot.com //

// Nordisk tekstil genoptryk af deres gamle elefant print //

2 comments:

  1. Endnu engang stort tillykke <3 Nu må Mini da sove helt fortryllende i de dejlige elefanter :))) KNUS

    ReplyDelete
  2. Ej hvor er det bare rigtig fint!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...