Thursday, June 7, 2012

Hausfrau

Manden startede arbejde igen i går og nu er jeg officielt hjemmegående Hausfrau med alt hvad der hører med af skønne pligter. Jeg er nu ene og alene ansvarlig for det lille hjem og min skønne lille baby. Manden startede ud med en lille 19 timers vagt og jeg fik i mens handlet en hel indkøbsvogn ind med baby i bæreselen, kogt 2 kyllinger, lavet en kæmpe portion kylling i karry til fryseren, vasket en masse tøj og ryddet op. Puh, det er ikke nemt at være alene, men mon ikke vi lærer det hen af vejen?


// My boyfriend started work yesterday with a 19 hour shift and I got a taste of what life is like as a stay at home housewife. I went shopping, cooked chicken curry for the freezer, did laundry, took care of baby, cleaned up the house. Phew, hopefully I will get use to it at some point. //


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. Jeg synes du lægger ud med en solid indsats - og på billedet ser mini ud til at være i strålende humør! Du skal nok klare den med bravour.

    ReplyDelete
  2. Ja mini er heldigvis i fantastisk humør, så det gør alting 70% lettere når man får smil med på vejen hele dagen :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Jeg gør i hvert fald mit bedste ;) ikke alle dage er lige så aktiv som denne ;)

      Delete
  4. Replies
    1. Tak :) Det er fedt at få lidt ros for de hverdagsting man gør :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...