Saturday, June 16, 2012

ENDELIG / FINALLY



Min veninde K var forbi i dag med hendes helt fantastiske søn, hold nu helt op hvor har jeg dog savnet hende i min hverdag og hvor har jeg dog savnet at møde og være en del af hendes lille søns liv. Hvordan kan en lille dreng der har været igennem så meget dog være så mild og glad af sit sind. Det er en kæmpe inspiration for alle omkring ham. Han blev født i uge 33 sammen med sin tvillingesøster, som desværre gik bort ved fødsel og har siden hans fødsel kæmpet for livet med 5 operationer og har indtil for 2 dage siden aldrig nogensinde oplevet dagslys eller at se træerne i vinden i hans 8 måneder lange liv. Han kæmper stadig en kamp og skal have medicin hver anden time hele døgnet, men til trods for alt dette er han rolig, glad, smilende, grinende og med et humør der smitter alle i hans omgangskreds og det samme er hans mor. Jeg føler mig beæret og beriget af bare at have dem i min hverdag og er taknemmelig for at der var nogle et sted derude der holdte hånden over den lille skønne dreng og lod ham blive en del af vores verden. Mirakler sker virkelig.

// My girlfriend K was over today with her absolutely adorable son, words can't describe how I have missed her in my life and how I have missed meeting and be a part of her young son's life. How can a little boy who has been through so much, be so mild and joyful inside. It is a huge inspiration to everyone around him. He was born in week 33, together with his twin sister, who unfortunately passed away at birth and has since his birth fought for life with 5 operations and has up until a week ago never seen daylight, or seen the trees in the wind in his 8 months long life. He is still fighting a battle and must have medicine every two hours throughout the day, but despite all this, he is calm, happy, smiling, laughing and have a mood that infects everyone around him and so is his mother. I feel honoured and enriched just by having them in my life and am grateful that there were someone somewhere out there who held his hand over this little beautiful boy and let him be a part of our world. Miracles do really happen!! //

8 comments:

  1. Åh, hvad fejler den lille skønhed dog, siden han har været så meget igennem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Han har en sygdom der hedder TOF/OA som gør at både hans luftrør og spiserør er meget svage og han har derfor haft brug for ilt hele vejen igennem og har fået indopereret nogle "støtter" til at holde luftrøret åben så han selv kan trække vejret nu, men har stadig intet fungere spiserør, så han har et hul i halsen hvor hans mundvand kan komme ud og en sonde ind i maven hvor han får sin mad. Forhåbentlig når han bliver 2 år kan de indoperere et nyt og han vil derefter kunne leve helt almindeligt :)

      Delete
  2. Åh sidder her med tårer i øjnene
    Mirakler sker! Det gør de nemlig!
    Og hvor går det her indlæg lige i hjertet!
    Du ved vi selv har kæmpet og hvor er det fantastisk at læse om endnu et lille mirakel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeg tænker SÅ tit på dig når jeg er sammen med min veninde. Hun har været den person der har holdt mig nede på jorden når jeg har siddet i søvnløse nætter og grædt af udmattelse med en skrigende mini. I de timer har jeg altid tænkt at jeg i det mindste skal være glad for jeg har ham i mine arme.

      Delete
  3. To dejlige søde skønne drenge <3 Hvor er det uretfærdigt nogle skal have så svær en start på livet, men han lyder til at være en fighter. Gør mig ondt at læse om hans søster, var det fordi de var for tidlig født?
    Mange knus og varme tanker, og sikken en lykke for den lille dreng at opleve vindens pust og træernes vippen i vinden og solens lys. Åh altså <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Han er en sand lille fighter, helt utroligt hvad den lille guldklump allerede nu har overvundet i livet. Hans søster var født med 2 hjertekamre i stedet for 4, de fik det allerede af vide til MD-scanningen så de var godt klar over hun ikke ville klare den desværre.

      Delete
  4. Hvor er de søde, og hvor er det en rørende historie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeg er sikker på de nok skal komme til at blive bedste venner og mini (som den kæmpe han bliver) skal nok beskytte sin lille ven gennem tykt og tyndt.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...