Wednesday, June 6, 2012

Den første tand / His first tooth (4,5 måned)


Mini har fået sin første tand. Det er jo helt vildt. Altså, han har jo over savlet i mange måneder og har tygget på alt, men det er jo ligeså meget på grund af alderen. Så selvom jeg længe har overvejet om han måske var ved at få en tand har jeg slået det ud af i hovedet igen. Og så pludselig går da jeg sidder på en cafe med en veninde og er ved at give mini frugtmos kan jeg se noget i hans undermund og minsandten om det ikke er en fin lille spids der stikker op. Den venstre fortand i undermunden. Tanden ved siden af er også ved at kunne ses, så der går nok ikke så lang tid før den kan også ser dagens lys.

// Mini has his first tooth. It's crazy. Well, he has been drooling many months and has chewed on everything, but it's just as much because of the age period. So even though I have thought that maybe he was getting a tooth for a long time, I have knocked it out of the head again. And then suddenly when I was at a cafe with a friend yesterday and was giving mini fruit mash I see something in his mouth, and most definitely it is a nice little tip sticking out. The left front tooth in the mouth. The tooth next to it is also about to be seen, so it probably won't be long before it pops up too. //

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. Han er virkelig blevet stor, jeg kan slet ikke forstå det!!! :) Og sin første tand!! Er han ikke større, længere og hurtigere udviklet end sine jævnaldrende?? :)

    Han er en dejlig charmør! :)

    Knus Mie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...