Thursday, June 14, 2012

Den forkerte vej / The wrong way

Er der noget galt mor? / Is something wrong mummy?

Det er hvad der sker når man ligger og bokser rundt fordi man ikke vil sove og mor ikke har fået købt en sengerand til sengen endnu, det er er vist ved at være på tide at jeg får snøvlet mig ned og bestilt en ordenlig en så de små fusser ikke kan komme ud gennem tremmerne længere sådan som han karter rundt når han sover (eller netop ikke sover)

// This is what happens when someone is in his bed not wanting to sleep and mummy hasn't bought a cot site bumper yet. I really do need to get myself down to the shop and order a proper thick cot bumper so those tiny cure feet wount get stuck in the bars //

5 comments:

  1. Det ser ikke særlig behageligt ud, at ligge sådan ;) Glæder mig til at se den kommende sengerand :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, nej det kan umuligt være særlig rart at mase sig sådan sammen på den korte led på sengne. Jeg regner med at få syet sengerand i det økologisk grønne stof på den ene side og mit beige mønster på den anden så det passer til resten af tingene vi har i hjemmet :)

      Delete
  2. He, ja, de små kan hurtigt møve sig rundt i sengen:) Min pige har sengerand, men formår alligevel altid at falde i søvn i de mest mærkværdige (og ikke særlig behagelige?) stillinger:)
    Håber du får fat i en sengerand snarest, så I begge kan få jeres søvn:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er altså ikke helt normalt sådan som de kan sove de små, men det bliver nok kun værre når han bliver lidt større og kan kravle rundt inde i selve sengen også ;)

      Delete
  3. Dejligt billede :-) Ja, det er nok på tiden med en sengerand til den lille mand ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...