Thursday, June 14, 2012

Dagens baby outfit / Today's baby outfit


// Shirt: Esprit - Trousers: Fixoni //
// Shirt: Esprit - Trousers: Fixoni //
Næsten hver aften her på sidste bevæger mini og jeg mig ud på terassen omkring ved en 18-19-tiden og hygger med det legetøj han har derude. Det er så skøn en temperatur når aftenen begynder at nærme sig og til at holde ud for os begge to. Mini elsker at ligge og kigge på alting og få en "kølig" (30 grader stadig) brise ind over sig.

// Almost every night around 18-19 a clock mini and I go out into the terrace for a while and play with all his toys out there, at this time it is bare-able to be outside and mini really loves looking and everything and feel the "cold" (30 degrees at the moment) breeze on him. //

4 comments:

  1. Hvor jeg dog glæder mig til at se lille M hvor er han blevet stor, glæder mig allerede til vi skal på ferie hos jer <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja han bliver jo kæmpe når vi kommer hjem til vinter :) Det bliver så dejligt når i kommer ned og vi skal på stranden med begge unger og bare hygge og nyde solen :)

      Delete
  2. Bliver altså en smuuule misundelig på de der kølige 30 grader!;) Sommeren er forsvundet fra DK. Igen;)

    Og hvor ser han bare FIN FIN ud. Fine skjorter til babydrenge er altså bare det mest nuttede! Får jeg en dreng skal skjorter altså også være en del af garderoben;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg sender gerne lidt varme hjem til Danmark, synes det er lidt for varmt nogle gange allerede - hvordan skal det dog ikke blive til August med 41 grader :(

      Elsker også skjorter til de små, plus at det altså bare er dejlig nemt at give på istedet for at skulle hive ned over hovedet på dem :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...