Saturday, June 23, 2012

Bombo stol / Bombo chair



Jeg lånte i går en bombo stol af min veninde, da hun ikke skal bruge den endnu til hendes søn. Jeg har på et tidspunkt overvejet at købe en, men der går jo ikke så lang tid før han nok kan sidde selv, så jeg har ikke gidet at bruge penge på det. Men nu har vi lånt den af hende og den virker ret lækker. Mini synes den er meget sjov at sidde i, men det er altså ikke noget han gider længere tid af gangen, han karter rundt og kan ikke forstå at han ikke kan bevæge sig. Jeg tænkte at den ville være god til når han skulle have mad, men jeg synes nu altså stadig vores babybjörn skråstol stadig er bedre, så er han fri for at skulle koncentrere sig om at holde krop og hoved selv når han skal spise.

// Yesterday I borrowed a Bombo chair from my friends, as she will not be using it at the moment for her son. I've thought of buying one before, but soon mini will probably be sitting by himself anyway, so I couldn't be bothered. He likes sitting in it and it's really nice and soft, like foam and not hard plastic as i thought, but I do like our babybjörn chair a lot more during feeding as he don't have to focus on holding his own head and back. //

3 comments:

  1. Åh hvor er han dejlig.. Her købte vi en til Adam og det var spild af penge... Drengen var og er for tyk :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det problem har vi faktisk også her, hans lår bliver allerede næsten helt klemt under det der bord? Det virker virkelig som om det er et meget kort tidsrum den kan bruges i :)

      Delete
  2. Han ligner også lidt en der tænker "hvad skal jeg nu sidde her for?" :D

    Mikkel sidder i en af de hvide billige højstole fra Ikea, med en dyne i ryggen, den er perfekt til ham

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...