Saturday, May 19, 2012

What a night!!!

// Jeg ved ikke helt om jeg er vild med det her? //
// Jeg prøver lige at rulle til maven og se om det er bedre? //
// Hmm ... ikke særlig holbart det her du har lavet til mig mor? //
// Mmmmm .... Hvor er de dejlige at tygge i de her //
// Av i mave mor, av i tænder mor og meget træt //
Hold nu helt op en fantastisk nat - NOT!!!!! Mini har haft ondt i maven, tænderne eller for varmt, ja who knows. Det har i hvert fald resulteret i at han er vågnet HVER time hele natten og skulle vugges til ro igen. Tro lige på jeg var kvæstet klokken 8 da han var lys vågen. Måtte simpelthen gå ind med mini der sov i soveværelset for at en af os i det mindste fik noget søvn og så fik han ellers lov til at underholde hans søn i en time mens jeg kunne få bare lidt mere søvn. Men han har bare været MEGA pylret hele dagen igen i dag. Jeg tror virkelig han er mega sulten for tiden, så jeg tror vi vil prøve at give ham lidt grønssagsmos om eftermiddagen også og se om det ikke hjælper.

Da jeg skulle give ham grød til aften fandt jeg til gengæld ud af hvorfor han nok har haft ondt i maven. Jeg har været en mega dårlig mor og simpelthen glemt at der skulle olie i grøden, ej men altså ønsker, no wonder den lille stakkels mavse ikke har kunne lide det. For helvede. Bander virkelig over mig selv, tænk at jeg har glemt det to dage i træk. Den skide ammehjerne og dårlig søvn gør altså bare intet godt for nogle.

Udover ondt i maven tror jeg også han er ved at få tænder. Det virker i hvert fald som om han har ret ondt i gummerne og han savler som en sindssyg. Altså vi snakker savlesmække der er gennemblødt i løbet af en halv times tid. Da jeg prøvede at give ham noget bide legetøj i dag blev han helt stille i lang tid og lå bare og gumlede og gnaskede helt vildt. Og så lige kombineret med en omgang 4 months growth sprint, som de kalder det. Stakkels mini og stakkels forældre siger jeg bare. Krydser fingre for det snart er overstået.

// Mini has slept horribly tonight. He has woken up every single hours needing to be held and rocked back to sleep. I was about to kill myself when he woke up at 8 all awake and fresh. Had to give him to my BF and go sleep for another hour before getting up. Mini has had trouble with his stomach all day and tonight I realised that I have been forgetting the oil in his porridge. Such a horrible mom. No wonder he has been hurting. And then on top of the I think he is teething at the moment, combined with the 4 months growth sprint. Not a very pleasant combination for neither baby nor parents. //

Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. Puha sådanne dage og nætter trækker bare tænder ud!!!
    Det bedste er dog at et smil fra ens pusling redder det hele :)

    ReplyDelete
  2. Stakkels lille pus. Håber at det snart bliver bedre :)

    ReplyDelete
  3. Åh, de nætter er bare ikke sjove!! Så mærker man virkelig hvor meget ens søvn betyder. Men heldigvis har man jo flere gode nætter end dårlige.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...