Friday, May 25, 2012

Syg / Ill

Jeg undskylder for stilheden på bloggen, men du for satan nogle dage. Mini har stadig gang i hans anti sove halløj og det er så mega varmt for tiden at han sover endnu dårligere om dagen. Udover det så har jeg ligget med roskildesyge hele dagen. Jeg har haft voldsom diarré og kastet op i lange baner. Min krop er helt drænet og jeg har intet mælk overhoved. Ikke en god kombination når mini har besluttet at flasken ikke længere er et hit. Fik dog lidt vælling i ham og han sover nu, så jeg vil spise min fantastiske toast som manden har lavet og få noget søvn. Hvad jeg skulle have gjort uden ham til at tage mini og gå en tur med ham så jeg kunne hvile er mig en gåde. Endnu en gang hatten af for enlige mødre.


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. Øv, det lyder ikke sjovt. God bedring til dig.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...