Wednesday, May 23, 2012

Sundhedsplejerske / Nurse visit (4 måneder)



I dag skulle mini til sit 4 måneders tjek og have sin vaccine. Han klarede simpelthen vaccinen så flot, jeg møssede ham i mens og han var lige på nippet til at græde lidt, men da jeg tog ham op var der ingenting. Jeg har intet kunne mærke på ham endnu, så indtil videre er det gået okay. Jeg fik spurgt om det var normalt at han spiste hver anden time døgnet rundt og svaret var bare - ja ja, det går jo op og ned med den slagsen, bad luck. Jamen tak for det da, så er det jo ligesom bare som det er. Så kan vi bare håbe på vi snart går lysere tider i møde. Jeg fik også snakket om at han konstant vil stå op og det sagde hun var fint nok, men det vigtige var at han sad op nu, at han sad sådan med hovedet næsten helt nede mellem benene og på den måde langsomt fik trænet ryggen op til at kunne sidde alene uden støtte, så det må være det vi skal prøve den næste tid. De sagde også god for y jeg var startet på grød, det var helt fint bare det var uden gluten og det er det jo selvfølgelig.

Mini måler og vejer nu:

- 7300 gram

- 65 cm lang

- 42,5 cm hovedmål

Jeg har købt et par nye legering på amazon til mini og forleden kom den her fine bold fra noget der hedder Baby Einstein, der skulle være godt for deres udvikling og stimulering? Ja hvem ved. Jeg synes den var fin fordi han er så vild med den anden bold og han er da også okay glad for den, men lige for tiden bliver der gloet på ALT omkring ham hele tiden og det er svært at holde fokus på noget særlig lang tid af gangen, hvilket også gør amning offentlige steder til noget af en hovedpine for tiden.

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...