Saturday, May 12, 2012

Sommertid / Summertime

Min veninde ringede lige her til eftermiddag og spurgte om jeg ville en tur med på stranden (igen) og det ville jeg selvfølgelig gerne. Denne gang dog med faktor 50 på kroppen og ansigtet og jeg er på ingen måde blevet rød i dag heldigvis. Mon jeg når at blive brun denne sommer?


// my girlfriend just called. Me around noon to ask me if I wanted to go to the beach for a couple of hours and of course I said yes. This time I remembered my sunscreen factor 50 and I didn't go red. Maybe I will actually get a tan this year. //


Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. Ej hvor kan jeg efterhånden bare slet ikke tåle at se på dine billeder, jeg bliver jo dødmisundelig og får virkelig en trang til at komme på ferie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, ja jeg nyder det også til fulde - jeg lover at tage billeder næste gang der kommer regn (måske engang til oktober ;))

      Delete
  2. Uhh hva siger Mini til varmen!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Han er desværre ikke rigtig voldsomt begejstret for det. Om dagen er det hele fint, ingen problemer der, men når han skal sove om aftenen bliver han virkelig tit varm. Så nu sover han bare i en body uden ærmer og uden dyne eller noget.

      Delete
  3. Hmm... Puha... Sådan en strand-tur kunne jeg dælme godt bruge! :)

    //Trine
    www.moderatkaos.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Forhåbentlig kommer sommeren også til Danmark på et tidspunkt, men vi nyder godt nok at det hernede er vinteren der er super kort og ikke omvendt :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...