Wednesday, May 16, 2012

Shopping








I dag var den rare postmand forbi med pakker til mig, to styks endda. Mini lå selvfølgelig og sov lidt i mine arme da det ringede på døren og han hoppede op og stak i noget af et skrig, hold nu op han blev forskrækket den stakkels knægt. Så man fik lige lov til at sidde lidt ekstra hos mor og putte da pakkerne var blevet afleveret. Pakkerne var fra min skønne mor der har sendt en masse ting ned. Der var blandt andet alt det tøj jeg har shoppet i str 74 til mini, 4 par bukser i Ej Sikke Lej, Ida T og katvig. Langærmede bodyer fra Småfolk, Hummel og Ej Sikke Lej. Og 4 natdragter. Min mor havde derudover købt et par bøger til os til minis godnathistorier, en hel omgang sokker og så har hun på nettet vundet en hel serie prøver fra derma's nye serie eco baby. De virker faktisk som nogle rigtig gode produkter, så jeg er spændt på at prøve dem. Jeg er i hvert fald ret vild med indpakning.

// today I recieved a new paggage from back home with all my shopping of new clothes for mini in size 74. 4 pair of trousers, 5 vests with long sleeves.. And then some books, creams and New socks //

Published with Blogger-droid v2.0.4

6 comments:

  1. Sikke en masse skønne ting :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er altid dejligt at få nye ting hjem ;)

      Delete
  2. Lækre sager! Synes konstant, jeg selv rydder op og ud i bandittens kommode. Der er hele tiden ting, hun er vokset fra og nye ting, der skal derned. Et rigtigt sisyfosarbejde, men også ret hyggeligt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeg synes godt nok også tit jeg gennemgår hvad der hen af vejen bliver for småt, jeg tror jeg må prøve at sørge for at have lidt mindre tøj så skufferne ikke er så proppede ;)

      Delete
  3. Du må lige komme med dit syn på Derma serien. Har endnu ikke prøvet den.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg skal nok lige komme med en anmeldelse når jeg har fået det prøvet, har overvejet at bruge babycremen selv til ansigtet, har så meget babycreme og bruger det virkelig sjældent.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...