Monday, May 21, 2012

Rengøringskone - ja tak / Cleaning lady - yes please

// Stuen da mini bliver lagt i seng. //
// Stuen en halv time senere efter besøg af rengøringskonen - aka MIG //
Mini er (som i jo allerede har hørt et par gange) noget af en mundfuld de her dage/uger. Han hænger konstant på mig, vil underholdes hele tiden, bliver sur på sit legetøj, er træt, men vil ikke sove, bliver hysterisk når mælken ikke løber til med det samme, men vil heller ikke have flaske. Puh. Hele min dag går for tiden derfor med bare at få ham til for guds skyld ikke at græde eller gå i hans hysteriske anfald hvor intet bare virker. Når dagen derfor er omme og mini er putte i seng ser lejligheden således ud og så kan jeg ellers pænt rydde alting op endnu engang selvfølgelig afbrudt af mini der et par gange vågner i skrig og skal vugges i søvn igen. Dagene flyver bare afsted for tiden, kan på ingen måde følge med, synes hele tiden det er morgen, så aften og jeg når ikke en dyt af de ting på min to-do liste. Well, sådan er livet nok bare nogle gange, forhåbentlig er det snart overstået. Men hvem der dog bare havde en rengøringskone.

// Mini is being a complete pain in the ass these last days/weeks to be honest, he's fuzzy all day, tired, but don't wanna sleep, gets furious when the milk is not there from first suck and don't want bottle either. Well, he's just fuzzy in any sense of the word. So when mini is put to sleep this is how our livingroom look like. Is it any wonder I dream of a cleaninglady? // 








Published with Blogger-droid v2.0.4

3 comments:

  1. Billedet kunne lige så godt være hjemme fra min stue!

    Det ligner Jerusalems ødelæggelse når lillefisen er lagt i seng. Der er legetøj, madrester og tøj overalt. Og på trods af en træt mor, så skal huset jo ordnes:-(

    ReplyDelete
  2. Ens hjem må godt ligne et helvede når man har en lille <3

    ReplyDelete
  3. Snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyd!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...