Tuesday, May 8, 2012

I WANT!!!

// Primark american flag top - Ebay studded shoe - Ebay skull top - Marc Jacobs bracelets - Ebay Rock top - Marc Jacobs watch - River Island studded bum bag //
Der er SÅ mange ting jeg gerne vil have for tiden. Vægten er ved at være under hvad den var inden jeg blev gravid (kroppen ser dog ikke helt tip top ud endnu), men bare det af vægten falder langsomt giver en kæmpe motivation for at blive ved med at spise sundt, gå en masse lange ture og sørge for at benytte mig af at jeg stadig ammer og på den måde stadig forbrænder en del kalorier i løbet af en dag. Men det betyder også at jeg mit shopping gen langsomt er ved at komme tilbage. Jeg higer simpelthen efter nyt tøj der passer min krop ordenligt. Tøjet fra inden sidder stadig lidt for stramt over hofterne, men tøjet fra graviditeten er jo totalt no-go. De her ting er noget af mine drømme lige pt. Jeg ELSKER Ebay og kan få en del tid til at gå med min ebay app på telefonen.

// There are SO many things I want at the moment. As the weight is dropping slowly, but steady, my shopping gen is coming back. I am now back at a weight that is a bit lower than my pre-pregnancy weight, but the body is just not the same anymore. The clothes from before pregnancy is too tight on the hips and the materny-things is a total no-go. I LOVE Ebay and can spend a lot of time looking through all the nice stuff at really good prices.

2 comments:

  1. Uhhh det er nogen fine ting, jeg har selv en enorm købe lyst for tiden får jeg altid når det gode vejr kommer og de nye kollektioner kommer. Du ser dejlig ud som altid og det er super flot gået du allerede er nede i vægt.

    ReplyDelete
  2. Åh ja, min shoppelyst er bestemt også kommet tilbage for fuld styrke! Det kan bestemt også mærkes på pengepungen ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...