Wednesday, May 30, 2012

Godmorgen folkens / Good morning people

Sådan her tilbringer vi de fleste af vores morgener for tiden. Mini vågner omkring ved en 8-tiden og vi hygger inde i stuen. Mini er helt vild med at ligge på maven og baske med arme og ben og jeg kan lige nå at tage lidt oprydning mens hans ligger der og hygger.


Jeg er virkelig taknemmelig for alle jeres kommentarer, selvom jeg altså ikke er så god til at få svaret på dem alle sammen for tiden. Jeg har snakket en del med folk i Danmark om hvad de danske sundhedsplejersker anbefaler med hensyn til at sidde op, som jeg skrev om i mit indlæg for tiden. Jeg synes det er forvirrende og noget besværligt at retningslinjerne er så forskellige. Jeg har dog besluttet mig for at der simpelthen ikke er andet at gøre end at lytte til min mave fornemmelse. Hvis mini ikke bryder sig om at sidde sådan er det nok ikke noget vi skal gøre særlig meget. Vi kan prøve det engang i mellem og se om han bedre kan lide det på et tidspunkt, men indtil videre hygger han sig meget godt med at ligge på maven, ligge på ryggen engang imellem i kortere perioder eller sidde og stå hos os.


// This is how we spend most of our mornings at the moment. Mini is on the floor on his tummy playing with his toys, while I can just manage to keep up with some cleaning in the meantime and then we have a cuddly play time on the floor until its naptime again. I've been speaking to some people back in Denmark about that whole sitting upright situation and what they recomend doing in Denmark. In Denmark thy do not recommend hem sitting up at all yet, which is obviously very contradicting with what we've been told down here. It can be really confusing and frustrating always being told different things, but I've decided that what I have to follow is my heart. If it is not confortable for mini to sit like that it's probably not very good for him yet. Well keep trying once in a while, but at the moment he is quite happy with tummy time and sitting or standing with mummy and daddy. //


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. Årh hvor er han dejlig!

    Hvor er det fine spejl fra?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...