Tuesday, May 15, 2012

We bought a zoo

Det er jo efterhånden ikke særlig meget tid vi har til at se film længere. Inden vi fik mini kunne vi sagtens få hele dage til at gå med bare at putte under dynen i sengen og se en masse film og serier. Men siden vi er blevet forældre tror jeg ikke jeg rent faktisk har set en hel film sådan rigtigt hvor jeg har kunne genfortælle handlingen. I går efter en ret lang dag med støj, ting der skulle ordnes og en mini der skabte sig en hel del bad jeg manden finde en film frem som vi satte på i stuen, vi spiste mad i ro og fred i sofaen og holdte i hånd med vi så en hel film sammen (dog afbrudt af et par afleveringer af hr sut til en vis mini) men heldigvis kan film jo pauses og vi formåede faktisk at se den hele sammen. Jeg orkede simpelthen ikke at se noget helt vildt seriøst og derfor faldt valget på denne lidt lette film. Den var faktisk overraskende god, en virkelig sød og hyggelig familie film. Jeg fik dog grædt et par gange (jeg har RET let til tåre), men den var rigtig god.

// Yesterday we finally managed to watch an entire movie together, I think we haven't done that since before mini was born. Before we use to watch so many movies and series in bed cuddled up, but those days are gone now. This movie was actually really really good, a nice family easy-to-watch movie with a good story. //

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...