Sunday, May 20, 2012

Dagens udsigt / Today's view

Min udsigt i dag fra liggende tilstand med stængerne lodret og nyder solen et øjeblik mens mini sover. Han er stadig vildt gnaven hele sen eftermiddagen mini og jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal føre. Han vågner fra sin lur efter en time på klokkeslættet og vil på ingen måde sove videre, med mindre jeg ligger mig sammen med ham i sengen (i min seng vel og mærke - ikke hans). I morges sov han 2 1/2 times formiddagslur. En time alene i sengen med mig i min egen seng vågnede, jeg tog ham over i min seng og han sov en time mere, lagde ham over i sin egen seng igen og så sov han en halv time mere og han var dejlig udhvilet bagefter. Men det er simpelthen ikke nok med kun 2*1 times lur resten af dagen. Han burde gerne sove 2 timer igen og så måske 1 time senere. Så han er simpelthen så sur, træt og gnaven når vi kommer hen til klokken 16-stykker. Jeg kan jo bare heller ikke ligge og sove med ham hele tiden? Er det mon bare en periode eller?


// This is today's view from lying position with my feet flat on the sunbed, enjoying some relaxation while mini has a short nap. //


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...