Thursday, May 31, 2012

Baby og killing / Baby and kitty

// Mor killingen gider ikke kigge på mig //

// Jubii - der var den //
// Den ser såååå blød ud mor //
// Ae ae - se hvor er den fin og blød mor //
Mini har længe haft stor interesse for vores to katte. Simba, den lille af dem synes han er vildt irriterende og skynder sig gerne væk så snart mini kigger på ham. Den store derimod er lidt mere medgørlig og finder sig gerne i at mini måske ikke er helt så mild altid og nogle gange kommer til at gribe lidt fat i pelsen. Mini elsker at nusse pelsen og jeg prøver at lære ham ae ae og ikke noget med at gribe fat.

// mini loves our two cats. The small one is not very impressed wih mini and kind of leave the room as soon as mini looks at him. The big one however is a lot more calm and likes mini. Mini gets so excited when he sees Spinder (the big one) and love touching he nice soft fur. //

Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

  1. Nåårh hvor sødt! :) Min søster lagde engang en video op af min 6 måneder gamle nevø, som "nusser" deres kat - hun forsøgte også at lære ham "ae ae" frem for at hive i pelsen. På videon tager han kattens hale i munden og gumler løs, alt i mens katten spinder ;) haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mini kom også lige til at hive ordenlig fat i Spinders hale forleden for at proppe den ind i munden, han pev godt nok noget katten, men tør dog stadig være tæt på mini ;)

      Delete
  2. Hvor er han skøn altså :) Han er så LÆKKER :)
    BTW, du har godt set du har vundet sengetøj på kirkesjov.blogspot.com ikke??? :)
    Med elefanter, du skal sende hende en mail. KNUS og tillykke <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja det er utroligt at de unger kan blive ved med at blive lækrere og lækrere hver dag ;)

      Ja jeg har godt set jeg har vundet og har skyndt mig at maile hende ;) Glæder mig MEGA meget til at modtage det. Tak for påmindelsen.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...