Friday, April 27, 2012

Vi øver / We're trying

Vi øver os for tiden på at mini skal lære at sove selv i sin barnevogn om dagen i stedet for kun i mine arme. Han er ikke god til at falde i søvn af sig selv endnu, så jeg vugger ham i mine arme til han falder til ro og efter 10 minutter ligger jeg ham ind i sengen. Det ville selvfølgelig være mest optimalt at han bare faldt i søvn af sig selv og sov 2 x 3 timer, men altså - rom blev jo ikke bygget på en dag.

I går sov han:
- 1 time og 10 minutter

Og i dag er status indtil videre:
- 55 minutter

2 comments:

  1. Haha - det kendet jeg alt for godt - det var også derfor jeg spurgte ind til de råd din sp havde givet...her er det faktisk endnu værre - hvis jeg prøvet at lægge ham over i vuggen efter han er faldet i søvn ved mig er der 50/50 chance for, at han indenfor 5 minutter indser at han er "alene" og begynder at græde...så det ender desværre tit med, at han tager hele luren på mig!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. åh ja, fortæl mig om det. Sådan har det været de første 3 måneder af hans liv og derfor jeg til sidst nærmest opgav og bare lod ham sove hos mig, for jeg havde simpelthen ikke energi til at tage kampen op der :) Ligemeget hvor stille man forsøger at ligge dem ned eller hvad man gør så ved de altså udemærket godt når mor ikke er der længere :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...