Saturday, April 21, 2012

Veninde brunch / Brunch with the girls

 




I dag har mini og jeg været til brunch inde på Charlottehaven inde ved Østerbro. Vi var en masse veninder der mødtes for at holde surprise brunch for min fantastiske veninde i anledning af at hun endelig er blevet gravid efter en lang kamp. Jeg tror aldrig jeg har set hende blive så overrasket, hun hoppede næsten om bag baren da hun så os. Det var SÅ hyggelig en dag i godt selskab. Jeg er simpelthen så glad for at jeg kunne være hjemme og være med til og for søren hvor har jeg dog savnet min veninde. Det var så skønt at se hende med den smukkeste lille fine mave hvor der bor en dejlig lille prinsesse inde i og hygger sig. Jeg er så ked af jeg ikke kan se den fine mave vokse sig større og større, men jeg glæder mig så meget til at komme hjem og se hendes lille baby pige. Jeg kender ikke mange piger der fortjener lykke så meget som min veninde, hun sætter altid alle andre før sig selv, støtter op om alle hendes veninder og er der ALTID for en uden undtagelse. Men puh, når man så ser hinanden igen går det virkelig op for en hvor meget man har savnet hende. Thank god for internettet så vi kan skrive sammen hele tiden.

// Today mini and me was at a surprise brunch in Copenhagen. The brunch was for my beautiful friend who is finally afters years og trying pregnant. //

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...