Monday, April 23, 2012

Olde på besøg / Great grandma visiting

I går var olde på besøg og se sit lille oldebarn igen. Da olde ankom fik mini sig en lur i den nye bæresele (jeg ska nok komme med billede meget snart - jeg ELSKER den!). Vi nåede lige at få lidt mad med mini spændt fast på mavsen og da han så vågnede åbnede han øjnene, så oldemor og gav hende det største smil man kunne ønske sig og så var der ellers skruet op for charmen. Han grinte, smilte og pjattede og oldemor var helt solgt - kan man andet. Vi havde en super hyggelig eftermiddag og jeg fik taget nogle skønne billeder til den bog jeg engang skal have lavet, når jeg altså engang får tid og overskud - måske jeg når det inden han bliver konfirmeret?

Vi var også en tur ude og køre med barnevognen sammen med mormor og en hel masse bamser og legetøj. Mini er jo ikke sådan synderlig begejstret for at ligge ned i barnevognen. Han vil jo helst gerne følge med i det hele og se på alting. Er spændt på at se hvordan han reagere på klapvognen når vi nu har den med hjem.


// yesterday my great grandma came to visit mini at home. He was a sleep when she got here, but woke up and gave her the biggest smile you can imagine and ofcourse she loved him from the first second. He charmed her from start til end, smiling, talking and laughing all day long. We also took the pram I've borrowed for a walk with grandma and mini did so well even though he do not enjoy lying in the pram that much. //



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...