Monday, April 2, 2012

Mini model (11 uger)

Jeg har længe gået og tænkt at jeg gerne ville tage nogle gode billeder af mini som man kunne sætte i ramme og hænge op på hans værelse. Forleden dag fik jeg endelig taget mig sammen til at tage et par stykker og det her er et par af de bedste. Nu mangler jeg kun at få lavet hånd og fodaftryk af ham, selvom han snart er 3 måneder gammel - bedre sent end aldrig siger man vel.

// I have been wanting to take some nice photosto of mini, to frame in his room, for a long time now, and the other day I finally had the time. These are some of the best shots. Now all I'm missing is the hand and footprint //



3 comments:

  1. Flotte billeder!

    Sofia er snart 8 måneder og jeg har heller ikke lige nået aftryk af hænder og fødder. Ups;-)

    ReplyDelete
  2. Hvor er han lækker! Skønne billeder.
    Vi har haft udstyr til aftryk stående fra før Eva blev født og har heller ikke nået det endnu...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...