Sunday, April 15, 2012

Godmorgen verden / Goodmorning world



Mini vågnede klokken 8 imorges og til trods for mit ihærdige forsøg på at vugge ham videre og sove til klokken 9, gik den altså ikke og vi stod op. Jeg vil jo gerne hver at han skal vænne sig til at sove fra 21-09, selvfølgelig afbrudt af et par amninger. Vi sad lidt i stuen og bare hyggede og snakkede med onkel og da mini så blev træt efter en times tid og faldt i søvn i mine arme lavede vi lidt morgenmad. Mini sov en times tid i mine arme og vågnede så lidt op, men jeg fik ham til at falde til ro igen og han sov hele 3 timer!!! den sidste time endda alene inde i vores store seng. Selvom det er mikro skridt, så er det dog små skridt på vej i den rigtige retning til at kunne sove lange middagslure om dagen istedet for kun 50 minutter af gangen. Jeg tror måske bare han kræver ekstrem meget ro og ingen stress for at kunne sove så lang tid?
// Mini got up at 8 this morning, even though I'm trying to make him sleep from 21-09, with feedings in between. But today he didn't really agree with it. Then he decided to do a 3 hour nap, which is really unlike him, but soooo amazing. I sure hope this is a small step towards him sleeping longer naps, even though the first two hours was in my arms. //
Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...