Thursday, April 5, 2012

Brev fra olde / Letter from home

Det er efterhånden et par dage siden jeg modtog dette skønne brev hjemmefra. Jeg får jo en del pakker fra mine skønne forældre og svigerforældre, men dette brev var helt specielt fordi det var fra min skønne farmor. Savner hende godt nok meget når man pludselig er så langt væk. Forældre og venner holder jeg jo ret let kontakt med på internettet og sms, men det er jo ikke helt så let med ens farmor og det er altså RET dyrt at ringe frem og tilbage fra Spanien. Jeg burde nok også være bedre til at tage mig sammen til at få ringet, men dagene forsvinder bare ud af hænderne på mig med sådan en lille mini på armen. Jeg glæder mig dog rigtig meget til at jeg skal se hende om små 14 dage når jeg tar et smut hjem til Danmark sammen med mini og har lidt tid sammen med familien derhjemme. Min skønne farmor strikker på livet løs og har på min bestilling strikket de her dejlige sokker til mini. De er simpelthen så lækre bløde og vildt gode fordi de kan bruges så lang tid, de kan udvides en del og når der ikke er nogen hæl strikket i er man fri for at hælen altid sidder for højt eller for lavt.

ELSKER ALTSÅ BARE HJEMMESTRIK!!!

// A couple of days ago I recieved a letter from my great grandmother back home. She had knitted me these wonderful socks for mini, I can't wait to see her when I'm going back to Denmark for a mini-holiday in 2 weeks. I LOOOOVE HOME-MADE KNITWEAR!!! //

2 comments:

  1. Hvor er det dog bare skønt med sådan nogle fine gaver :)

    ReplyDelete
  2. Ja, det er altså så lækkert med hjemmestrik - og specielt sådan noget man kan bruge i længere tid!
    Hyggelig blog om hverdagslivet som udenlandsdansker og moar! Her kommer jeg til at kigge forbi igen!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...