Tuesday, April 24, 2012

Bæresele / Baby carrier

// Manduca bæresele (tag jer ikke af fedtfolderne på armen) //

// Manduca bæresele //
Jeg lovede jo at jeg ville vise jer et billede af den bæresele jeg endte med at vælge. Jeg ved ikke om i har gættet det allerede, men jeg endte med at vælge en Manduca i hvid limited edition udgave og hold da helt fast jeg er vild med den. Den er SÅ meget bedre at have på end babybjørn'en og virkelig virkelig flot i den kridhvide farve. Mini skal lige vænne sig til at han ikke længere kan kigge ud på verden, men han kan jo kigge til siderne og det fungere fint.

// Here is the baby carrier i finally chose. It is the Manduca baby carrier in a white limited edition. It is sooo amazing to be wearing and I hardly feel the seven kilo's I'm carrying. //

9 comments:

  1. Åh den er fin og ret go støtte til hovedet .. selvom man kan holde det selv dingler det jo lidt når man er i en bæresele! Den er skøn-herlig ;)
    Er du flyttet permanent hjem til dk? !

    ReplyDelete
  2. Ork nej, vi er bare på besøg hjemme hos mine forældre i 10 dage mens manden arbejder. Så jeg rejser tilbage til Spanien på søndag - helt alene med mini :)

    ReplyDelete
  3. Uhhh ta da li mig med.. savner varme ! :)
    hvor gammel er Mini nu!? Og ska han døbes!? (ved ol om man gør sådan noget i Spanien som i dk )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Han er 13 uger efterhånden. Tiden flyver godt nok afsted med sådan en lille en. Han skal døbes i Danmark i samme kirke hvor hans far er døbt. Han blev navngivet allerede da han var en uge gammel og skal så først døbes til november når vi kommer til Danmark igen :)

      Delete
  4. Hold op hvor er den lækker! Og Mini med ;)
    Hvor har du købt den henne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det er en limited edition, så jeg fandt den på ebay.de - tyskland. De har en del til salg derinde. Manduca Jardin Noir hedder modellen :)

      Delete
  5. JESUS den er flot! hvad måtte du slippe for den?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeg mener jeg endte med at betale 800 kr i alt inkl fragt og det synes jeg på ingen måde er galt faktisk :)

      Delete
  6. Ej hvor er den fin! Er den nem at få på og af? Og nej 800 kr er faktisk helt fin en pris!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...