Wednesday, April 25, 2012

Baby møde / baby meeting



I går var mini og jeg til terminsgruppe møde med min online terminsgruppe som jeg skriver med på Facebook. Vi er omkring 150 kvinder der udveksler ideer, gode råd, snakker og viser billeder af vores vidundere. Det er super hyggeligt og et virkelig godt sted at skrive om de problemer man møder som nybagt mor. Vi var dog kun 4 mødre der mødtes i går og jeg var desværre nødt til at gå allerede efter 2 timer fordi jeg skulle i retten. Men det var så hyggeligt at sætte ansigt på pigerne og ville ønske jeg kunne have blevet meget længere.

// yesterday I met with a group of other moms from my online group of moms who all had babies in January this year. It was so nice to see them all and we has a wonderful time, even though I had to leave after only 2 hours because I had to go to court. //

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...