Monday, April 30, 2012

Aften gåtur / Late night walk

Min veninde A ringede lige hurtigt og sagde hun var på vej ud og gå en tur med hunden og om jeg ville med ud til en sludder, så til trods for hendes travle hverdag og min forkølelse fik vi lige set hinanden kort og sludret. Jeg skyndte mig at få pakket mini sammen og gik lige muligheden for at afprøve et råd jeg fik af min veninde vi besøgte i Danmark. Nemlig at bruge ammepuden i barnevognen så mini kunne følge lidt mere med og inden han bliver helt stor nok til klapvognen og hold da op han nød det. Det er første gang i virkelig lang tid han ikke har brokket sig når han har været med i barnevognen.


// went for a walk today with my amazing girlfriend A. She called me to say that she was on her way to walk her dog and if I wanted to come along. So with a cold and her busy schedule we managed to just see eachother quickly and have a chatter. I really miss seeing her, but baby does take up quite a lot of time and she's super busy with her new title at work. //


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...