Tuesday, March 20, 2012

Velkommen kære postmand





 Ja der var engang hvor den kære postmand pænt spurgte om jeg nu var den rigtige person til at modtage pakken. Efter vi har modtaget SÅ mange pakker hjemme fra mine skønne forældre den sidste tid er han stoppet med at spørge og rækker mig bare pænt pakken hver eneste gang. I går modtog vi endnu en pakke fra min kære mor. Vi har jo stadig en del ting liggende til lillemanden i Danmark, som vi ikke kunne have med ned og nogle gange er der nogle ting som altså bare er nemmere at købe derhjemme. Vi har for eksempel ikke lige en H&M i nærheden her og de små børnebutikker der ligger i nærheden er ikke lige noget at råbe hurra for må jeg erkende. Der ligger dog en Zara Kids i storbyen meget tæt på, men jeg ved ikke hvorfor det bare ikke rigtig har fanget mig tøjet derinde fra.

I pakken har min mor købt en lækker lille sommerkasket til mini og 3 natdragter. Vi havde slet ingen han kunne passe i str. 62. Derudover har hun sent noget af det tøj med ned vi har arvet fra min gudfamilie og deres børn. Vi fik en helt sæk vi kunne gennemgå lige inden vi tog hjemmefra og det var nogle super lækre ting i - lige i vores stil. Jeg elsker jo genbrug og synes det er super fedt at man kan dele, genbruge og give videre. Det sparer på miljøet og på den kæmpe køb-og-smid-ud kultur der har været de sidste mange år.

4 comments:

  1. Det er da bestemt ikke dårligt :D
    - Vi har også arvet en masse fra min nevø og vil fortsat modtage tøj, når han er holdt op med at kunne passe det, det synes jeg egentlig også er meget fedt, så kan sagtens følge dig :)

    ReplyDelete
  2. Dejligt med sådan en pakke hjemmefra.. :D
    - Har også fået en del tøj fra lillepigens kusine, og det simpelthen så hyggeligt at tøjet har en historie.. (Kusinen er i dag 4½ år og så sent som i går kom hun med et par strømpebukser som hun ikke længere kunne passe: "dem må babypigen i maven godt få" - Nårhh..)

    ReplyDelete
  3. Jeg går også meget ind for genbrug, og det eneste vi køber fra nyt til vores baby bliver nok autostol og babyalarm. Genbrugsbutikkerne har meget fint babytøj og så er det bare SÅ billigt! :)

    De brune bukser og den blå skjorte er i øvrigt super sødt!

    ReplyDelete
  4. Dejligt med pakker hjemmefra!
    Findes der slet ingen lækre børnetøjsbutikker i spanien .. og hvad med genbrugsbutikker
    synes ik jeg spottede nogen på mallorca men det er jo os mega turistpræget

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...