Friday, March 9, 2012

Tigerspring (7 uger)



Eller det vil sige når man regner fra terminsdatoen var mini faktisk 8 uger i går og det passer perfekt med den lille tiger vi har haft på besøg. Han har simpelthen sovet SÅ dårligt, været utryg, meget skiftende humør, grædt meget identitet grund og ville være ved os hele tiden ligemeget om han var vågen eller sov. Det er utroligt så mange ting der kommer i rap, men når det her er overstået satser vi på 4 gode uger med vores skønne glade søn.
Det positive ved tigerspring er at der sker ufattelig meget og det er helt vildt at følge deres udvikling. Mini er begyndt at genkende sine egne hænder og fødder, suttet på alting og putter alt i munden, kan vende sig fra ryg om på siden og pludre helt vildt. Det er ikke længere bare små lyde, men virkelig "snak". Hvem der dog bare forstod hvad lillemanden prøvede at fortælle.
Jeg var idet og gå en formiddags tur med en veninde igår og mini faldt i søvn med det samme i barnevognen efter en ret urolig morgen. Vi gik en times tid rundt og snakkede og da hun skulle videre fortsatte min gang. Jeg turde simpelthen ikke stoppe vognen før mi mm i vågnede. Jeg vidste jo han var træt og havde brug for at hvile. Heldigvis kom manden ned og mødtes med mig så jeg ikke bare gik rundt alene. Vejret var skønt. Vi har vel en ca 24-25 grader for tiden. Det var dog lidt blæsende, så når man gik ved vandet var man nødt til lige at have en cardigan på, men det går nok også når vi jo trods alt kun er i marts måned og det er sne hjemme i Danmark.
Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...