Friday, March 23, 2012

Solbadning

Så kom solen endelig igen på fuld speed og jeg elsker det. Jeg elsker virkelig den energi solen bringer med sig. Det er som om alting bare blive lidt lettere, tavlen bliver visket ren for negative ting og overskuds barometeret bliver ladet helt op. Mini ligger i skyggen og får en middagslur og jeg nyder et roligt øjeblik i solen, måske i år jeg rent faktisk får mulighed for at få lidt kulør på min blege krop. Jeg ville gerne have taget et billede af min krop for at vise at jeg rent faktisk ligger kun i bikini, meeeeen jeg skåner jer for et billede af min stadig noget slatne efter graviditets krop. Måske man skulle have gang i nogle mavebøjninger og rygøvelser snart?! I får i stedet et billede af min udsigt over terrassen og mine smækre vinter hvide stænger - kom glad sol og mal min lille krop.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Er helt tosset med din terrasse! Hvis der pludselig ligger en anden bleg, slatten-efter-graviditets krop ude på dine møbler, så er det bare mig ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vi har MASSER af plads på terrassen til både dig og lillemanden ;) Glæder mig så meget til jeg skal tilbringe hele sommeren udenfor med mini.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...