Sunday, March 18, 2012

Skøn morgentur

Jeg har i dag været ude og gå en skøn morgen tur med barnevogn og min dejlige veninde H. Super hyggelig måde at starte dagen på, med masser af sollys og havudsigt. På billedet ses minis skønne karet i skyggen af et palmetræ.

Vi er de her dage i gang med at prøve at få mini til at sove til middag i barevognen istedet for kun at ville hvile sig på eller op af mig. Det er faktisk fået okay, men der er meget renden frem og tilbage og trøste hver gang han vågner og græder. Nu må vi se hvad status bliver om en uges tid.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 comments:

  1. Hvor er det bare en lækker barnevogn og sikke et dejligt sted - hvor i Spanien er det?

    Held & Lykke med at få mini til at sove i barnevognen, det andet bliver rigtig rigtig hårdt - jeg var så dum at give op og det er først her for 1½ måned siden at Tiffanie er begyndt at ville sove til middag i barnevognen.. lige fortiden sover hun dog i sengen da vi ingen barnevogn har med til Frankrig :/

    ReplyDelete
  2. Puh, jeg kan love dig for det er lidt af en prøvelse. Min tålmodighed bliver godt nok sat lidt på en prøve, men det er nu ikke første gang, så jeg ved at der intet andet er for end at holde ud :) Det bliver heldigvis kun bedre

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...