Tuesday, March 20, 2012

Regnvejr - hvad er nu det?



 Ja det er faktisk rigtig sjældent det regner her hvor vi bor, men når det gør så storme og regner det også en del. Nogle gange er det væk natten over og andre gange kan det pludselig regne 14 dage i træk. Det skal jeg jo på ingen måde brokke mig over. Jeg nyder faktisk regnen hernede, det renser luften og så opfordre det jo virkelig til at blive hjemme på sofaen, sætte en god film på, lade baby have nattøj på hele dagen og få sig en lur når baby lukker øjnene.
Nu viser jeg jo altid skønne forårsbilleder af det dejlige solskinsvejr, så i skal da bestemt ikke snydes for vores gråvejr. Måske det hjælper lidt at vide at vi også har regn og kulde (16 grader siger termometeret) hernede i sydens sol.
Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. Ja, jeg synes nu altså, at det ser rigtig lækkert ud alligevel - gad vide, om jeg trænger til at komme lidt på ferie i udlandet ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...