Saturday, March 31, 2012

Meget træt mor




Mini har sovet helt fantastisk den sidste uges tid. Er blevet puttes mellem 20:30 - 21:30, vågnet og blevet amme kl 6 og sov så videre til kl 9. Jeg ville faktisk have blæret mig med han næsten sov igennem, men tænkte Jeg lige ville give det en uge inden og det var vist meget godt, for efter i nat er der ikke meget at prale af. Han ville på ingen måde falde i søvn i går aftes og efter 2 1/2 time faldt han først endelig i søvn kl 22:30. Klokken 23:30 sov jeg og 02:00 vågnede mini, fik mad og ville derefter ikke sove, kun græde. Skønt. Han græd og græd, hver gang jeg fik ham til at falde til ro og lagde ham tilbage i liften stak han i et skrig. Op igen, vugge vugge vugge, sove, ned i liften, skrig og op igen. Sådan gik det nogle gange og efter halvanden time gav jeg op. Tog ham op i sengen ved siden af mig, men nej, skrig igen. Prøvede at ligge ham i armen og vugge ham mens jeg lå ned og det virkede endelig. Men efter 10-15 minutter pev han igen, vuggede og så faldt han i søvn. Sådan fortsatte vi så fra klokken 4 cirka til klokken 9, da jeg endelig gav op og stod op. 2 1/2 times søvn og et lukket øje 10 minutter af gangen resten af natten. For helvede jeg er træt.
Udover den lange nat, valgte min seng lige at gå i stykker, den er stort set brast sammen, så jeg er nødt til at sove på sengen på mini's værelse, vi har fået en skøn gas regning på 556 euro, som vi slet ikke havde troet var så høj, mini nægter for tiden at sove lur andre steder end mors eller fars arme og da jeg skulle forsøge at booke flybilletter hjem, som jeg har fået af mine forældre laver booking siden konstant fejl og siger der ikke er pladser på ruten alligevel. Suk. Behøver jeg sige det har været en rigtig møg dag. Mit overskud er lig nul, kroppen er drænet fuldstændig og tanken om måske endnu en nat uden søvn kan slå mig helt ud. Er der nogle der gider kaste mig på møddingen - tak!!
mini til gengæld hygger sig når han er vågen og forstår tydelig vis ikke hvorfor mor ikke griner og pjatter så meget som hun plejer. Underlige mor altså, hvem behøver dog søvn når man har så skøn en guldklump.
Published with Blogger-droid v2.0.4

4 comments:

  1. Puha sikke en dag/nat, føj hvor jeg kender det!! stort kram <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja der er tider hvor man altså godt kan tænke tilbage på alle de lange søndage hvor man bare puttede i sengen under dynen og sov længe og virkelig savne dem :)

      Delete
  2. Hvor er han kær! Skal vi aldrig høre hans navn? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selvfølgelig må i høre hans navn :) Lille mini hedder Marcello, det er bare væsentlig kortere altid at skrive mini ;) Dovenskaben længe leve

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...